vineri, 25 septembrie 2009

Sa destindem atmosfera (try to be smoked and read this)

Tudor S: nu-ti mai dau
Tudor S: nu l-am mai prins pe Jeksan de 2 sapt
Darius: Atâta numa’?
Tudor S: nu l-am mai prins pe Jeksan de 2 sapt
Darius: Atâta numa’?
Tudor S: nu l-am mai prins pe Jeksan de 2 sapt
Darius: Atâta numa’?
Tudor S: nu l-am mai prins pe Jeksan de 2 sapt
Darius: Bă, eşti prost? De ce te tot repeţi?
Tudor S: hai ma cam am glumit

Andrea: Care-i prenumele lui Fermat, matematicianul?
Dacian: “Teorema lui”.

Păstaie: s-o cacat cineva pe casa scarii, la etajul doi.. acu’ vreo 2 zile
Păstaie: si nu a ridicat nimeni cacatul
Păstaie: si azi o borat cineva langa el
Păstaie: vestea buna e ca ne punem usi termopane la scara

Dacian: Bă, miroase-n budă a ceva, aşa… cumva… ce pute? A cauciuc cumva. TE-AI CAUCIUCAT AICI?!

Răzvan: auzi tu esti de prin hateg de acolo?
Darius: Nu.
Darius: Sorel e, adminu’ meu tehnic.
Darius: Eu sunt din Zalău, de loc. Acum şed în Cluj.
Răzvan: misto
Răzvan: am avut si eu pe fratele lu bunicamea
Răzvan: dar a murit

Crizatu’: Ştii că o scos Linkin Park album nou?
Codruţa: Nu.
Crizatu’: Da’ cică nu e cine-ştie-ce…
Crizatu’: Îi zice “Minutes To Midnight”.
Codruţa: Am auzit…

Victor: si tu nu ai de gand sa scrii niciodata in presa?
Darius: Nu ştiu. Deocamdată copywriter e mai potrivit.
Victor: un job frumos, intr-adevar
Victor: e marfa ca daca faci un accident
Victor: in care iti pierzi toate membrele
Victor: tot ramai cu creativitatea
Darius: Da. Aşa m-am orientat şi eu.

Poliţiţist rutier, prin megafon: CJ- 36-XXX, trage pe dreapta, că am impresia că tu te uiţi în oglindă doar când te barbiereşti.

Ralul: Internetu’ ăsta-i un fel de Google?

Dacian: tu erai acolo cand o intrebat-o darius pe pastaie daca ei doi or facut sex?
Licurici: da
Licurici: si ea a zis ca nu
Dacian: o fost penibil?
Licurici: nu. a fost amuzant
Licurici: dar era mirat ca ea zice nu
Licurici: ca el tinea minte ca da
Dacian: cine stie ce crede darius ca ii sexu

Primul: Auzi?
Al doilea: Da.
Primul: Hai până în casă, să vorbim pe mess.
Al doilea: Hai.


Andrei: Bă! Tu ştii câte bacterii sunt pe bara aia pe care ţii mâna?
Paul: …
Paul: 3.


Darius: Da.
Otilia: deci mor cand pui punct
Darius: Ce-are, dragă? Aşa se scrie.
Otilia: pari aşa autoritar
Darius: Da, mă impun prin semne de punctuaţie.


(primite pe e-mailul de la birou prin bunavointa unui bun coleg)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu