joi, 24 septembrie 2009




SHOPPING MANIA

... una , doua, trei , patru, cinci .... juamte .... sase! gata am devalizat si bancomatu. acum directia shopping!
am plecat cu un coleg de la munca sa ne facem de cap prim magazine - dar in stilul nostru mai special. noi la shopping mergem rar dar cand mergem intrecem orice fata. de o data pe an mergem noi . cand merg la shopping nu am nimic stabilit concret ci ma duc ca un gura-casca care vrea sa le vada pe toate. runda de shopping nu poate incepe fara sa bem o cafea intr un loc select in centru normal doar ne respectam. trebuie sa recunosc ca sunt un mic burghez. la cafea bineinteles o "tigara" . apoi suntem gata de shopping. odata intrati in magazim incepem sa ne plimbam sa probam tot ce se poate eu fiind un clasic-modernist intotdeauna incerc sa combin clasicul cu modernu officeul-cu-lejerul ceva de genul ultima data (costum la cravata scurcat cu skateri in picioare si cu o palarie funky ) era foarte haios deja ma gandeam ca sunt director de corporatie si ma inchipuiam la o sedinta importanta intre oamenii sobrii la costume negre lipsite de viata (ca si interiorul lor) si eu motz in fruntea mesei cu un zambet strengaresc cu doi craci pe masa etalandu mi gloabele din picioare. da chestia frumoasa la shopping cand ma duc e ca imi place sa visez si sa interpretez personaje iar daca am o companie placuta iese si mai frumos parada modei. imi place cand merg mai ales in marile malluri sa analizez persoanele din jurul meu sa obs cu ce sunt imbracate sa incerc sa le fac un mic rezumat, o parere despre ei si multe altele. cand vine randul sa imi cumpar ceva e foarte dificil avand un gust aparte pentru moda si neplacandu mi banalul si tot ce este la moda. eu am moda mea nu ma intereseaza cum imi spun altii sa ma imbrac nici cu ce si nici cu ce ar fi frumos. accept parerile dar nu de multe ori sunt de acord. pe mine nu ma reprezinta haina. imi iau ce imi place mie . vad ceva pac am cumparat dar pana vad ceva ... trebuie sa luam si pranzul in oras :))
sopingul e placut bani sa ai si o companie placuta.

Un comentariu:

  1. "pe mine nu ma reprezinta haina" nu sunt oare hainele un mod de a ne exprima? in ziua de azi prima parere pe care o ai despre un om este dupa felul in care se imbraca si nu este vorba se superficialitate, dar hainele sunt rupte din caracterul omului, dar nu hainele in general ci felul in care le potrivesti. ti-am amintit de shopping prin commentul anterior? :))

    RăspundețiȘtergere