miercuri, 20 ianuarie 2010

bananaind prin "omatul de zapada"

un fapt cert nu pot sa l inteleg din ingramadeala de sentimente inutile este cel de "come-back" asupra unei persoane. cert este faptul ca atunci cand o persoana se dedica foarte mult ma sperii :)) si nu este un lucru bun. se pare ca inca mai am sechele de mai de mult. in fine in ultima vreme am obs mai multe schimbari la mine , una dintre ele este faptul ca am devenit mai sihastru :D am observat ca e mai bine decat sa stai sa tragi de toata lumea sa mai iasa la o cafea sa mai schimbi 2 cuvinte ... toata lumea nu are timp (cu toate ca poti sa ti faci timp exista doar nu vreau sau de ce plm sa imi cheltuiesc timpul meu liber cu tine), e grabita se agita. pot spune ca intr un final am schimbat placa si imi accept situatia ciudata in care ma aflu si parca e bine. oricum am reusit sa ma linisitesc si sa ma impac cu mai multe contradictii si situatii care ma macinau de pomana. o sa vad eu daca anumite persoane vor observa aceasta schimbare si cum vor reactiona pentru ca sincer statutul de omul care doar cand ai nevoie de el nu ma atrage asa ca voi face o triere dupa o anumita perioada. m am saturat sa mi plang de mila si sa scriu despre kkturile mele de sentimente care si asa sunt inutile am obs in ultima vreme.
si inapoi la subiect ... da in ultima vreme mi am readus aminte de o tov care saraca chiar a tinut la mine dar nici pana in ziua de azi nu mi pot da seama daca era by default sau chiar simtea ceva. ptr ca in 2 sapt sa spui te iubesc mi se pare foarte fals si de prost gust. dar acum dupa ceva vreme imi dau seama ca asa era ea. se atasa foarte repede. tin minte ca am ranit o si nu mi a placut sa fac asta. nu mi place in general sa fac asta. la ea inca tin dar e nasol cand iti aduci aminte de o relatie pe care "TU" o inchei fara sa ti dai seama de ce. si dupa ce trece o perioada destul de lunga iti dai seama ca ai gresit dar in acelasi timp si realizezi cat de mult tineai la aceea persoana. "Lumea este plina de prosti ce s-au iubit!
Poate ca timpul ce ne-a despartit ne-a ajutat sa ne gasim ... sau poate ne-a despartit pentru ca nu stim sa ne pretuim." scriam eu in prima postare si se pare ca este super adevarata. si precum zicea singurul filozof pe care il agreez "Cele mai marete experiente ale noaste coincid cu marile noastre taceri."Nietzsche.
oricum pot sa ma mandresc cu faptul ca am realizat ca trebuia o schimbare (nu de haine :)) ) in atitudinea cu care ma avant anul acesta si care cred ca va ramane pentru mult timp. punem securea si pushca in cui si ne pensionam. anul asta ma voi bucura de liniste si de toate lucrurile simple pe care le am ignorat pana acum. lucrurile simple imi fac viata fericita. de curand am realizat cat de mult imi place sa dorm, sa visez, sa ma lafai in asternuturi zici ca s un motan burghez care toarce tot timpul.
este nasol cand nu ti gasesti locul in nici un grup cand plm ai un sentiment ciudat ca esti un fel de spectator in orice grup de prieteni. un sentiment de genul ca esti in plus. si te zbati la un moment dat sa le demonstrezi ca nu esti in plus si ca vrei si iti doresti sa faci parte din acel grup ca doar de aceea freci menta cu ei dar ... apar tot felul de obstacole si totu dispare . esti cufundat intr o dezamagire majora in care singurul subiect esti tu si incepi sa ti faci o introspectie in care ti vezi toate greselile si defectele... genul acela de intalnire de gradul 3 cu tine insuti in care realizezi ca rolul tau este inutil in acel grup si iti vine sa pleci sa uiti de ei sa te duci unde vezi cu ochii numai sa te linistesti. nu este vorba ca dai bir cu fugitii daca realizezi acest lucur si te retragi ci doar ca un grup de preteni trebuie sa fie unu grup in care sa te simti ca acasa (cel putin asa il vad eu) in care sa fi tu insuti si restu sa te aprecieze pentru ceea ce esti tu nu pentru ceea ce vrei sa pretinzi ca esti. as putea pretinde sa fiu in 1001 feluri dar nu vreau. nu mi place sa traiesc intr o mocirla de minciuni si de sentimente false. un alt motiv din cauza caruia m am despartit de o foarte buna prietena de a mea pentru ca incepusem sa fiu ceva ce era fals si ea prinsese drag de aceea fata a mea falsa si asta dekt dak esti misogin sau evil iti poate placea. ori eu am trecut de mult de faza cu teribilisme si ascunzishuri dinastea care transforma dintr o relatie simpla in una complicata si plina de minciuni.
lucrurile simple imi fac viata fericita - se prea poate ca acele lucruri simple adunate sa faca o viata complexa si atunci iti dai seama ca viata ta nu este una simpla. este ora 10 si nu am facut nimic la birou. ce chef nebun am :))
a si ce urasc cel mai mult este mila altora compasiunea celor din jur iar cu aceasta schimbare ori o sa am multa rau ori nimic . sper ca nimic ca e mai sigur.
imi dorescu uneori sa plec asa pe strada sa fac cunostinte noi sa merg cu un necunoscut / necunoscuta la o cafea pana si cu ei as iesi mai rpd dekt dak dau msg la 20 de preteni(e) sa ne vedem sa mai stam de vb . de aici si paranoia mea de mai sus . cum sa nu ajugi la aceeasi concluzie?? urasc mesul inca o data dar e bun si el din cand in cand .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu