vineri, 29 ianuarie 2010

debate!

ieri am avut o mica confruntare de spirite pe tema blogingului . un veteran blogger tinea un discurs despre cum s a umplut mediul blogging de fustrati care isi scriu fustrarile si se ascund de adevar plm bulshituri dinastea.
mai este adevarat dar in limita ptr ca nu cred ca suntem chiar toti fustrati. uite de exemplu la mine plm daca ajungi sa te izolezi de cei mai buni preteni ai tai si sa ti in tine tot ptr ca obs ca nu merita sa le luminezi intelepciunea cu chestiile tale , le arunci pe un blog unde mai mult tu le citesti si plm parca ai un preten imaginar. eu unu nu ma consider fustrat ci doar mi se pare mult mai frumos sa faci cunostinta la un moment dat cu "pretenii" tai dp blog cu care in urma postarilor intamplarilor si faptelor si a ideii poti in plm sa gasesti pe cineva cu care chiar ai ce discuta , nu numai mizerii din filme si de la televizor sau ce alt joc am mai jucat si cate tarfe am mai marcat.
ptr ca daca obs toti astia fie ei fustrati fie nefustrati cand posteaza majoritatea au ceva in cap deschid subiecte si incep sa discute ceva mai calumea . plm moi suntem mai retro mai burghezi :):)
oricum la mine in cap sta doar burghezia imi place sa o ard burghez style e asa reconfortant :) relaxant si ok. sa stai linistit sa ti aprinzi o tigara de foi pe un fotoliu savurand o ceasca de ceai si uitandute la un film bun sau delectandu te printr o cafenea mai obscura gen "CulCat" "Stamba" "Traian 43" sau "Opium" frumos .
nu stiu ce parere aveti voi dar asta este parerea mea :D in acest an nu mi doresc decat sa treaca si sa si urmeze cursul normal si sa ma odihnesc mult ca dupa atata haos era si vremea sa ma linistesc :) dar e foarte buna cura asta de liniste mai ales dupa "tigara de diminata" si sa ajungi la birou linistit si impacat cu tine ca iar mai muncesti ca boul 8 ore ptr un nimik. dar te linisteste impacarea asta cu tine :) :D
power to the worker ppl!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu