luni, 23 mai 2011

Delirand...

Stii nu?
Nu am rezolvat nimic.
Totul este la fel. Doar am indepartat lumea de langa mine. Nu am mai realizat nimic. Nu am mai avut chef. Chef nu am avut caci nu mi am gasit starea. Mereu am incercat sa fac si cum imi spun altii, cum ma sfatuiesc prietenii mei. Si ... am tras doua concluzii : ori sunt de o incapatanare fantastica ori sunt un inapt uitat al vremurilor.
Poate am o problema de sanatate pshihica,... cred. Am stat mult de vorba cu diferite persoane, tinere si mai in varsta, toti imi trateaza suferinta sceptic si fugitiv. Nu am primit un sfat bun pana acum, nimic decat aberatii.
Sunteti de pomana.
In continuare ma hranesc cu amintiri de odinioara si asta din pura prostie. Prostie ... pentru ca nu am fost in stare... de nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu