marți, 10 mai 2011

Visare




Visand un zambet calator
Traind un sentiment gol
La tine gandul se opreste
Si zambetul intepeneste.

Ochii tai m-au dus
Pe un taram m-au pus
S-astept intr-una
Un vis pentru totdeauna.

Claustrofob de vise sunt acum
Printre versurile ce spun
Ca imi este greu mereu
Sa te scot din gandul meu

Mainile au scris pacate
Mii de versuri aruncate
Pe o ciorna rupta-n doua
Pe care pixul lasa viata noua.

Te pun pe hartie
Ca un trofeu cu mandrie
Si cand imi va fi dor
O sa citesc intamplator

Dincolo de mine suntem noi,
Dincolo de soare vin ploi,
Dincolo de vise sunt regrete,
Dincolo de moarte, viata este.

Din curcubeul cel viu colorat
In negru s-a transformat
Cand tu ai plecat...
Nimeni nu m-a mai ajutat.

Ca traiesc intr-un cosmar
Totu-n jur este amar
Un gust aprig al iubirii,
Gustul amar al nefericirii.

Dar traiesc din sentimente
Din acele fapte demente
Din tine ma hranesc neincetat
Ingerul meu inaripat.

Ploile sunt multe acum
Printre versuri de pagan
Care tot intr-una-mi spun:
"Oare tu nu esti nebun?"

Dar de mic am invatat,
Sa visez cu adevarat
Sa sper in a le indeplini,
Si atunci, sincer, voi zambii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu