vineri, 4 noiembrie 2011

hai-hui bolnav la soare

ora 6 40. trezirea mancare motan toaleta personala fuga la birou muncim cu tot disperatii si obsedatii
ora 20 00 mancare rufe curatenie amici in vizita (gramada uneori) vase de spalat
ora 00 00 somn / 00 30 nu pot sa dorm / 03 00 intr un final adorm / 06 40 trezirea mancare motan
m am imbolnavit :D de monotonie si de gripa ,credeti ma ca daca aveti un stil de viata pe fuga ca al meu care sa fie umplut de multe regrete si de neimpliniri si de faptul ca te gandesti zi de zi cat de inapt esti ca sa faci o chestie sau sa ti organizezi viata altfel , sau cum de nu poti singur sa faci asta si ai nevoie de cineva mai apropiat sa te ajute sa ti o organizeze , dar apoi ti e frica la gandu ca s ar putea sa te atasezi de persoana aia care bineinteles va fi una din prietenele tale mai apropiate , prietena la sensul de amica si ca tu apoi incepi sa ti faci filme doamneeee inebunesti ce sa mai .
leguma sunt la birou si intr un final ma duc la sefu si l rog sa ma invoiasca pe temei de boala.
- urgente nu sunt?
- nu sunt sef ca de aceea am venit asa varza de dimineata ca sa rezolv daca e ceva dar nu e nimic
- trimite mi pe mail ca te invoiesti
- da da ....
nu i am mai trimis nimic ca doar am ore de recuperare sa se descurce.
am plecat in graba inainte de masa si am fugit pana la mama la birou unde trebuia sa i duc niste chitante.
pastile :):) eu nu am mai racit de 2 ani de zile calumea cat sa ma doara toti muschii si capul si interiorul tot asa ca dupa ce m a indopat de pastile 4 la numar , am baut un ceai fierbinte rau cu miere si lamaie si poc zici ca eram nou nout.
- te duci acasa faci dush fierbinte ai ceai faci asa bla bla bla bla...........
atat era in capul meu . eu nu mai stiam cum sa fug de la birou sa ma bucur de jumatatea aceasta de zi "libera" si asa am si facut. nu m am dus acasa cum m a indemnat mama ci am plecat , pe jos prin bucuresti, pe care nu l mai vazusem de ceva vreme ziua :):)



m am plimbat prin piata eroilor , pe unde ma duceam cand eram mic la meditatii la matematica si am fumat o tigara in parcul de acolo uitandu ma la generatia noua de 15 ani care a invadat toate mediile de socializare si mai ales cluburile. ma uit la ei cum n au nici o povara in carca dar tot sunt ei cei nedreptatiti si cei mai oropsiti dar ei nu stiu ca parintii lor se chinuie zi de zi sa le aduca mancarea pe masa si alte multe bunuri de consum , ii vad cum sunt ei smecheri si fumeaza si se razboiesc pe feisbuci cu altii mai mari :
"- daca voi la varsta noastra va jucati cs si stateati in casa noi iesim nu ca voi tristilor!"
" - noi la varsta voastra mai invatam carte analfabetilor ca deaia au picat bacu 85% din voi idiotilor si voi iesiti la club si beti ca spartii si consumati toate mizeriile de droguri si alte cacaturi ce mai gasiti prin farmacii asta e generatia voastra, una trasa la xerox dupa cea occidentala doar ca e un xerox ieftin si ipocrit"
da ce sa i faci vremurile se schimba si oricat ai vorbi cu ei, ei tot se cred buricul pamantului neintelesii de ei , mititeii de ei crapaleas capul sec intr o zi de ploaie.
in fine , toamna in capitala e frumoasa , vezi lume care se plimba cu bicicleta cupluri chiar, ceea ce e frumos, mai vezi si oameni care nu se mai grabesc, si oameni tristi , si multi tigani da le am foc in piata publica, in fine culori diverse ca doar e toamna.
apoi am luat o spre centrul vechi pe niste stradute intortocheate si frumoase in care am descoperit o coritorie "futurista" unde iti faceau modelul pe orice cu ajutorul unui PC, tare interesant ar trebui sa implementeze asta la liceul unde am invatat eu ca inainte era de croitorie apoi l au facut mate fizica mate info apoi dupa ce am terminat eu l au facut colegiu halal. mergand in continuare spre vitoriei am dat peste cel mai interesant magazin : de pictura si arte plastice. sincer cred ca am pierdut 30 de min pacolo exact cum am patit cand ma intorceam de la mama zilele trecute am dat peste o librarie acolo pe bulevardul unirii 6 una dinaia old school de inca mirosea cum mirosea in cls 1 cand am inteles ce i aia librarile si ca acolo detin creioane colorate. in magazinul acesta de arte plastice earm sa stric rama unui tablou dar a avut grija o domnisoara sa ma atentioneze dar sa ma si parasca la patronul care era cam gay asa un nene frederico si era francez dar ziceai ca i italian. mii de articole acolo care mai de care : culori fosforescente, chestii de lucru manual de modelaj, de croit chestii pe materiale sau chiar pe pereti, rame de tablouri picturi si multe altele . frumos. am stat si m am uitat aproape la toate .
apoi am ajuns pe la universitate unde situl arheologic nu se mai termina de ceva ani buni incoace, cred ca vor sa l foloseasca ca obiectiv electoral la urmatoarele alegeri de primarie dar in fine politica e prea mizerabila ca sa imi manjesc scrierile cu ea. cam peste tot inca se mai construieste.
mi a placut in schimb ca centrul istoric e plin de viata , chiar daca seara ai impresia ca esti in costinesti :)) sau la mamaia, lumea se distreaza , au aparut niste targuri dragute cu toate inutilitatile misto din toate colturile, pietricele frumos colorate, pictura in coaja de ou, omuleti facuti din butoane de tastatura si dischete vechi, hainute hand-made, chinezarii cu iz de blana si cele mai marfa sunt bineinteles dulciurile , cam mare pretul la ele dar sunt bune rau.
m am asezat pe o banca in cadrul "pietei viorii" de la universitate si am fumat o tigara . cam izbitor peisajul , in dreapta mea aveam o femeie a strazii cu plodurile 2 la numar mai tuciurii de spetza iar in stanga mea un nene "irinel like" cu pipitza lui alintandu l si hranindu l cu o merdenea . vroiam sa o intreb ce i mai face soferul dar am zis sa trec asa , neobservat.
m am urcat rapid in autobuz si am ajuns in partea superioara a cartierului de bastina , cel mai frumos cartier.
avem un parc maricel cu lac cu pod cu insulite si de curand tot se amenajeaza intransul ;)) arhitectura e cam spalacita dar la asa amalgam de populatie se imbina frumos cu restul. e frumos cartierul mai ales ca atunci cand te plimbi pe anumite stradute iti aduci aminte cum erai cand erai mititel si nu aveai nici o problema pentru ca nici nu existau, mai ca m am trezit adunand ghinde cum faceam cand ma intorceam de la generala cand eram mic.
am ajuns casa si am adormit pe canapea nu inainte sa ma indop cu cea mai buna ciorba de fasole cu afumatura. ce ceai ce frectii ce ... am asteptat o pe mama sa ma ingrijeasca ca pe vremuri.
ce bine e sa fi din nou acasa, fara griji fara probleme parca simti o oarecare liniste interioara de care ai fugit asa in nestire.
in final atat va zic : bucurati va de ce aveti inainte sa tanjiti la ceva ce nu aveti inca , luati le pe rand ca nu va grabeste nimeni, v o spun din experienta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu